19 Mart 2014 Çarşamba

Kaan 1 Yaşında (-ydı)

Kaan'ın 2. doğum gününe 2 buçuk ay kadar kala 1. doğum gününü yazayım artık dedim :) Kaan doğduktan sonra 1 seneye yakın çalışmadığım için bol bol zamanım vardı açıkçası, işe bir konsept belirleyerek başladım. 

En başta aklımda Baby Mickey Mouse vardı ama öyle kolay olmasın dedim bulmak, 1 hafta falan daha düşündüm. Sonuç olarak yine Baby Mickey Mouse yapmaya karar verdim :) Her zaman planlı, programlı birisi olarak hemen başladım liste yapmaya. Öncelikle bir kıyafet ayarlamak gerekiyordu hem Kaan'a hem bana, ondan sonra süslemeler, dekor ve en son olarak da ikram edilecekler listesi. 1. doğum günü olduğu için branda olsun istedim. Ankara'da hem pastasını, hem kurabiyelerini yaptırdığım kişi sağ olsun branda işini de halletti. Hazır eli değmişken tabak etiketi, kürdanlık da olsun dedik, böylelikle pasta, kurabiyeler, branda ve diğerleri aradan çıkmış oldu. 


Geriye bana sadece konuklara vereceğimiz hediyeler, ikramlıklar ve evi süslemek kaldı. Hediye olarak Baby Mickey Mouse konseptli magnet yaptırdım, gerçekten çok güzel oldular. Daha önce Amerika'dan aldığım küçük mavi çantalardan oluşan, pasta şeklinde bir süs vardı, o çantaların içine de bonibonlar doldurdum. (Bu çantaları aslında bebek görmeye gelenlere vermek için almıştım ama hamilelik döneminde bu hediyelik olaylarını fazla abarttığım için gerek kalmamıştı :)) Böylece hediyeler de tamamlanmış oldu; magnet, bonibon ve kurabiye. Bu arada sanırım doğum günü kutlamalarında hediye almaktan çok gelenlere bir şeyler vermeyi seviyorum :) 








İkramlıkları sağ olsun annem halletti çoğunlukla. Kıyafet olarak da internetten aldığım papyonlu tişörtü geçiriverdim Kaan'ın üstüne, uyumlu olmak için kendim de beyaz gömlek tercih ettim, oldu bitti. Baba tamamen kendi ayrı takıldı, valla açıkçası ben de dikkat etmedim hiç :) :)






Bu arada ben bir de hatıra fotoğraf çekilme çerçevesi yaptırmıştım ama unuttuk kullanmayı maalesef :( Sadece en başta 1 tane fotoğrafımız var çerçeveyle sonra ortalıkta kalmasın diye kaldırmışız ve unutmuşuz :) Bir de Kaan'ın yüzünden maske yaptırmıştım fotoğrafçıya, ama Allah'ım o tatlı surat nasıl korkunç bir hale geldi öyle! Hiç kullanmadık, hala da duruyorlar öyle çekmecede, çok elzem bir şey değilmiş yani :)





















Ben 1. doğum günü için uğraşırken bir yandan da diyordum hem kendime hem çevreme, bu ilk olduğu için böyle, her zaman mı 1 yaşına girecek, bu önemli bir yaş, bundan sonra zaten kendi aramızda bir şey yaparız diye, ama şimdi fark ettim de 2. doğum günü için de çoktan başlamışım düşünmeye ne yapsam diye :) Konseptim bile hazır şimdiden!? :) Şimdi de diyorum ki, seneye belki ikinci çocuğuma hamile olacağım, ilgilenemeyeceğim doğum günü ile falan, hazır müsaitken şimdi yapayım gönlümce :) 

2. doğum gününde kurabiyeleri ben yapacağım, bakalım cesaret edebilirsem pastayı da yaparım belki. Peçetelik, tabak etiketi, kürdanlık vs gibi şeyleri de kendim yapmayı düşünüyorum, bir kaç program öğrendim bakalım neler çıkacak :) Aslında çok da zor değil, hem de zevkli. Tam olarak programlardan verim alayım, anlatacağım hepsini tek tek, şu anda havada her şey :)







2 yorum: